Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ringblommesalva för hund - bra för tassarna!


Kommentarer
Postat av: Suso

Gör du egen salva? Imponerande! Ta med en burk nästa gång, jag köper gladeligen, till mina egna tassar :)

2012-12-14 @ 12:19:45
Postat av: maja o zoro

kul att du varit på mässan :) hoppas du hitta det du sökte och hade roligt :)

2012-12-16 @ 19:39:45
URL: http://majazoro.blogg.se
Postat av: Andrea

Vad kul att göra egen hundsalva :) Kan man beställa från dig? :)

Svar: Absolut! En fraktkostnad tillkommer som jag får kolla upp i sådana fall, men eftersom detta är små burkar, så kan det inte vara många kronor. Jag sänker priset på burkarna nu dessutom, så 20 kronor för en burk! Anledningen är att på något sätt så har det blivit fuktigt där jag förvarar dem och då har etiketterna "smetat" ut sig, själva bläcket alltså. Själva salvan är det alltså inget som helst fel på, men förpackningen ser nu inte så tjusig ut som den gjorde från början och därför tar jag bara betalt så det täcker omkostnaderna. =)
Lina Lyckelin

2012-12-27 @ 10:23:11
URL: http://sporthund.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag beställer gärna när jag får pengar om två veckor! :)

2013-09-17 @ 17:37:29
Postat av: Yvonne

Hejsan
Säljer du salvan vad tar du för den?
Är intresserad av salvan.

Mvh Yvonne

Svar: Hej! Tyvärr har jag inget parti ringblommesalva gjort i dagsläget. Blir nog tidigast i december jag gör nästa gång, tyvärr!
Lina Lyckelin

2014-10-16 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0