Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det kom ett mail


Kommentarer
Postat av: lisa

Åh stackars liten.. <3 Men så fin han blev efteråt!
Kände också en hund som var väldigt ovårdad, det var ett gammalt par som ägde honom. En Norwich terrier (tror jag dom stavas?). Han var som en avlång rektangel, fet och hade bajsrand under svansen. Inte okej... Var väldigt understimulerad då han ofta mest vistades i lina utanför deras hus på somrarna. Försökte berätta för min kompis (det var hennes farmor o farfar som hade hunden) att han behövde mer motion o borde tas om hand bättre. Tyvärr tror jag inte hon tog mig på allvar o sa något, för han såg ut så o blev värre. Dom fick tillslut ta bort honom. Oerhört tråkigt :(

2014-02-11 @ 16:10:07
URL: http://www.redcanine.weebly.com/blogg.html
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Söt :)

2014-04-09 @ 12:01:35
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0