Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ett meddelande


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Har du några tips på riktigt bra och stabila trimbord, vad har du själv för typ? Vad skall man kolla efter? Mina tidigare har varit rätt ostabila, vill ju ha ett som är stadigt även för lite större hundar.

Svar: Ju tyngre, desto stabilare. Jag har ett elektriskt höj- och sänkbart numera och eftersom det är en ganska tung pjäs med motor och hela köret, så står det stadigt. Men blir då förstås mer otacksamt att försöka flytta runt.
Lina Lyckelin

2015-10-24 @ 11:12:34
Postat av: Anonym

Tack för svaret! Det som du har här på dina bilder, vad är det för ett bord/märke?

Svar: Det på bilderna är mitt gamla bord. Det höj- och sänkbara jag har numera är ett liknande detta http://www.satchmos.se/product/6756/elektriskt-hoj-sankningsbart-trimbord-12060-cm-svart
Lina Lyckelin

2015-10-24 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0