Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Riktig mat (barf, färskfoder, råfoder)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det där ser ju mycket godare ut att äta :-)

2015-08-02 @ 14:52:58
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Linnea

BARF är ett självklart val när jag skaffar hund! Ser naturligt och bra ut.

2016-06-17 @ 13:02:45
Postat av: Linnea

Hur mycket kostar köttet/benen du köper per kilo? Har du nån erfarenhet av Gröna gårdars BARF-boxar?

Svar: De där kalkonhalsarna köper jag på Arken zoo här i staden - bekvämt. Kostar 49kr/kilot. Kycklingvingar kan man köpa stora påsar i frysdisken i vanliga större affärer som Coop och Ica, tror jag betalar 29 kronor. Jag passar på att köpa kött när det är nedsatt pris i butikerna och jag har ett litet slakteri i närheten där jag kan köpa en del saker billigt som de inte säljer. Jag har inte testat Gröna gårdars boxar.
Lina Lyckelin

2016-06-17 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0