Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Glamoröst att vara hundfrisör?


Kommentarer
Postat av: Vera

oj vilken skillnad.. synn att det är så som du säger, att det är för billigt.
.. tror även att det är jobbigare för djur än människor att sitta still = mera jobb.

2013-10-23 @ 13:08:41
URL: http://detandrahuset.weebly.com
Postat av: Fiona Lövdinger

Åh vad fin :) Pudlar <3 Det är jätte kul att se alla före och efter bilder :) Jag trimmar ju mina hundar själv (inte valpens ansikte än) så jag vet hur joooobbigt det är! dessutom gör det så ont för mig, eftersom jag inte har något bord att ha dom på! sitter/ligger på golvet typ, haha ;)

Svar: Haha, skulle inte överleva en dag om jag skulle behöva jobba på golvet. ;) Men du kanske kan sätta upp hundarna på köksbordet eller så, halkunderlägg finns ju att köpa löst. =)
Lina Lyckelin

2013-11-14 @ 18:28:32
URL: http://fionaelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0