Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jourhem åt en valp


Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Hej!
Såg att du har en liknande klippmaskin som jag beställt, vad använder du för olika skär till din? :)

Svar: Jag vill minnas att jag svarade på detta på Hundar iFokus? Som sagt så har jag ju en verksamhet och behöver en rejäl uppsättning av skär och dessutom åtminstone dubbelt upp av varje, så man inte står utan när något måste lämnas in för slipning och så blir skären riktigt varma medan man använder dem och kan behöva byta under tiden för att det inte ska bli obehagligt för hunden.
Lina Lyckelin

2013-01-27 @ 12:47:44
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0